Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення та обміну: Статтею 9 чинного Закону України "Про захист прав споживачів" передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо цей товар не використовували та якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, не включеного до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережено товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ тощо). Винятки: Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172). Для того, щоб оформити повернення або обмін товару, Вам необхідно: 1. Написати на електронну пошту opt-matras@ukr.net, або зателефонувати за номером +380969047205, вказаним у розділі "Контакти". У темі листа вказати "Обмін" або "Повернення", вказати номер свого замовлення, номер картки для повернення коштів та причину повернення товару. 2. Надіслати нам товар "Новою поштою" за адресою: м. Київ, Відділення Нової Пошти №3(вул. Калачівська 13, індекс 02090), отримувач: Веремчук Богдан Іванович, +380989432956. Після того, як ми отримаємо від вас посилку, перевіримо стан товару, кошти буде повернуто протягом 3 робочих днів на вашу банківську картку або через платіжну систему, за допомогою якої ви платили за товар (при онлайн-оплаті на сайті). Якщо ви хотіли провести обмін товару, то після отримання нами від вас товару, перевірки його стану товар відправляємо протягом 3 робочих днів. Умови повернення товарів належної якості Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів». Відповідно до чинного законодавства ви можете повернути товар належної якості або обміняти його у разі: 1.Збереження товарного вигляду виробу без слідів використання та експлуатації; 2. Цілісності оригінальної упаковки із збереженням усіх ярликів та бірок; 3. Наявність документів, що підтверджують купівлю товару (транспортна накладна, чек).
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.