Продавець Магазин матраців "Мій Дім" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
131 відгук
При замовленні більше 6000 грн. 2 подушки в подарунок!!!
+380 (96) 904-72-05
+380 (66) 530-29-94
+380 (63) 610-33-71
Магазин матраців "88888.com.ua"
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 6000 ₴.Способи доставки: - У відділення Вартість доставки від 50грн Термін доставки 1-3 дні - До поштомату Вартість доставки від 50грн Термін доставки 1-3 дні -Адресна доставка кур'єром до дверей Вартість від 85грн Термін доставки 1-5 днів Надсилання замовлень здійснюється щодня. Відправка день в день, якщо замовлення оформлено до 13-00
  • СамовивізСамовивіз зі складу з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 20:00. Доставка товару для самовивозу на склади України безкоштовна при замовленні від 3000 тис. гривень. Оплата менеджерам при отриманні товару на складі самовивозом. Точки самовивозу уточнюйте за телефонами вказаними на сайті.

Способи оплати

  • Пром-оплата- Це безпечний спосіб онлайн-оплати замовлення, при якому гроші за товар резервуються на транзитному рахунку в банку, поки ви не заберете посилку з відділення пошти.
  • ПісляплатаВи можете оплатити покупку при доставці, розраховуючись з кур'єром готівкою. Якщо ви здійснюєте самовивіз, оплату необхідно буде здійснити в касі пункту видачі товару. Накладений платіж - комісія +20 грн. і 2% від суми платежу. Оплата кур'єру або у відділенні кур'єрської служби доставки. Оплата менеджерам при отриманні товару на складі самовивізом. Точки самовивезення уточнюйте за телефонами, вказаними на сайті
  • Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPayПлатіжний сервіс Wayforpay - просте рішення для прийому платежів на вашому сайті. Інтернет еквайринг із захисною технологією 3-D Secure.

Гарантія:

У нашому інтернет магазині діє гарантія від виробника.

За умови правильної експлуатації в нормальних умовах протягом гарантійного терміну ми безкоштовно усунемо виробничі дефекти, а у разі, якщо дефект неможливо усунути – замінимо браковану деталь. Строки виконання гарантійного обслуговування встановлюються виробником. Ми завжди намагаємося йти на зустріч покупцеві, але існують випадки, коли ми можемо відмовити у гарантійному обслуговуванні, якщо:

Вийшов гарантійний термін:

Існують випадкові пошкодження та дефекти, заподіяні клієнтом або третьою особою.
Виріб пошкоджено внаслідок стихійних лих (природних явищ).
Ушкодження виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, надмірне навантаження, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження)
Пошкодження були викликані використанням товару з порушенням правил експлуатації конкретно даного виробу.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner